Wij hebben geen plek meer vrij van 7 juni t/m 17 juni, 22 juni t/m 25 juni, 8 juli t/m 13 augustus en 6 september t/m 12 september

 

Wij hebben enkel nog binnen verblijven vrij zonder buiten ren in de periode van 18 juni t/m 21 juni, 26 juni t/m 29 juni,  13 augustus t/m 16 augustus, 31 augustus t/m 5 september en 13 september t/m 16 september

Heb je vragen, of valt je vakantie voor een deel in een periode waarin wij wel nog binnen verblijven zonder buiten ren vrij hebben én voor een deel waarin wij plek hebben in de reguliere verblijven, neem dan contact met ons op en dan kunnen wij kijken wat wij voor je kunnen doen.

Wil je zeker zijn van een plekje in de zomer (mei t/m september), wacht dan niet te lang met reserveren!

Reserveren bestaande klant

Komt uw kat(ten) voor het eerst bij ons in het pension? Dan willen wij u vragen om te reserveren via het inschrijfformulier. Klik voor het inschrijfformulier op onderstaande button. Binnen 24 uur ontvangt u van ons een bevestiging per mail.

Is uw kat al vaker bij ons in het pension geweest? Dan kunt u via onderstaand formulier uw reservering aan ons doorgeven.

Binnen 24 uur ontvangt u van ons een bevestiging per mail.





Let op! Entingsboekje meebrengen!

Algemene voorwaarden

1. Wij verplichten ons uw kat(ten) zorgvuldig en optimaal te verzorgen tijdens het verblijf in ons pension.

2. De pensionprijs bedraagt per 1 november 2023 € 11,50 per kat. Voor ieder volgend dier van dezelfde eigenaar in dezelfde ruimte is de prijs € 8,50. Vanaf een periode van 5 nachten, worden de nachten berekend; voor een kortere periode berekenen wij de dagen, ongeacht het tijdstip van brengen/halen.

3. Wij berekenen annuleringskosten bij annulering 1-4 weken voor de brengdatum. Voor 4 weken kunt u kosteloos annuleren.

4. Uw kat(ten) dient te beschikken over een geldige katten- en niesziekte enting.

5. De kat wordt aan het einde van de termijn opgehaald door of namens de eigenaar. Indien de kat, zonder bericht, niet binnen 14 dagen na het verstrijken van de afgesproken datum is opgehaald, wordt de kat als ‘vrijwillig afgestaan’ beschouwd.

6. Als wij bij uw kat parasieten constateren, gaan wij uw kat behandelen en ook de omgeving schoon maken. De kosten die wij daarvoor maken, worden aan u berekend bij het ophalen van de kat.

7. De gehele gereserveerde periode en eventuele extra - of dierenartskosten worden bij het ophalen betaald. U kunt bij ons contant betalen of pinnen.

8. U mag de kat(ten) altijd eerder komen ophalen, maar wij zijn genoodzaakt de gehele gereserveerde periode te berekenen.